Lipiec 25, 2019

Trendy w projektowaniu logo 2019

Nowy rok oznacza nowe początki, więcej możliwości, a co najważniejsze: nowe trendy w projektowaniu logo w 2019. Aby dostać się do środka, wypytaliśmy niektórych z naszych ulubionych grafików z całego świata i sondowaliśmy naszych własnych projektantów, aby przewidzieć, jakie będą największe trendy w logo na rok 2019. (Podpowiedź: Lata 80-te wróciły!)

Chociaż logo jest twarzą firmy, nie oznacza to, że musi pozostać takie samo przez całą wieczność. W rzeczywistości firmy z listy Fortune 500 używają psychologii kolorów do zwiększenia skuteczności swoich logo, ale potężne marki, takie jak Apple, Google, Instagram i Coca-Cola, zaktualizowały swoje logo, aby dostosować się do czasów. Odświeżenie własnego logo może być tym, czego Twoja marka potrzebuje, aby przyciągnąć uwagę odbiorców w nowym roku.

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy przez długi czas, czy zlecono Ci zaprojektowanie najnowocześniejszego logo jako freelancer, trzymanie się trendów w logo może pomóc Ci pozostać w czołówce. Poniżej przedstawiamy 10 trendów, które przewidujemy, że będą popularne w 2019 r. Stworzyliśmy również szablony na zamówienie, dzięki czemu można samodzielnie przetestować każdy trend!

 

Logotypy Semi-Flat / Flat design

trend flat design w logo 2019

Jednym ze sposobów wyróżnienia się na tle konkurencji jest nadanie logo trójwymiarowego wyglądu. W tym roku zobaczymy logo, które wydają się być zniesione ze strony. Powodem popularności logo półpłaskiego jest to, że tego typu logo wygląda szczególnie silnie online.

Projektanci tworzą tę estetykę, wykorzystując kolory gradientu, aby stworzyć cień, połączony ze sprytnym wykorzystaniem kątów i łuków. Częścią sukcesu tego typu projektu - zwłaszcza w dziedzinie technologii - jest to, że marka ta jest nowoczesna, aktualna i szybko dostosowuje się.

Logotypy gradientowe

moda na gradienty w logo

Przewidujemy, że wykorzystanie gradientów będzie ogromnym trendem w 2019 r. Podczas gdy Instagram wybrał to spojrzenie na swój ostatni rebrand w 2016 r., Od tego czasu nadal rośnie. Mieszając kolory, graficy mogą wybierać z szerszej palety kolorów, tworząc coś wyjątkowego i świeżego.

Gradienty są często używane do tworzenia odważnych stwierdzeń, a projektanci używają jasnych kolorów, aby wywołać emocje. Aby uzyskać dodatkowe punkty, kolory gradientu można łatwo dostosować do ruchomych obrazów GIF (jak pokazano powyżej) oraz filmów, które są idealne do marketingu Twojego logo w sferze cyfrowej.

Szybka wskazówka: wybierając paletę kolorów gradientu, nie wybieraj kolorów losowo. Zamiast tego wybierz kolory, które są blisko siebie na kole kolorów. W ten sposób mogą płynnie przenikać do siebie.

 

Inspiracja latami 80-tymi

inspiracja latami 80-tymi w trendach logo

W modzie powszechnie panuje przekonanie, że to, co kiedyś było stare, jest nowe i to samo można powiedzieć o trendach projektowych. Podobnie jak duże włosy i naramienniki, grafika w latach 80. składała się z odważnych kolorów, uderzających wzorów i zdecydowanej wiary w maksymalizm. A w 2019 roku wrócił.

Lilli Collingwood, konsultantka kreatywna z Social Cut uważa, że lata 80. będą miały wielki moment w świecie designu w tym roku. „Wydaje mi się, że przez lata dokonujemy recyklingu, a lata 80-te nie zostały ponownie zbadane w ostatnich latach, więc może to nastąpić w 2019 r.”

 

Logotypy Textbox

trendy typu textbox

Trudno sobie wyobrazić pole tekstowe jako dynamiczny trend projektowy, głównie dlatego, że niekoniecznie jest to nowy pomysł. Jednak Cat van der Werff, wewnętrzny projektant z Canva, wyjaśnia, jak wszechstronny może być ten trend i dlaczego ludzie będą stosować ten trend w 2019 r. „Pola tekstowe pozwalają na wiele zastosowań w stosunku do obrazów. Oznacza to również, że kolory pudełek można zmienić, odważne i nieco retro ”.

Na podstawie powyższych przykładów łatwo zauważyć, jak pola tekstowe służą jako obramowanie wokół napisu, dzięki czemu czcionka - i nazwa firmy - stają się bardziej widoczne na tle dowolnego typu. Obramowanie łączy tekst, co ułatwia korzystanie z różnych typów czcionek w jednym logo.

 

Logo geometryczne

logo geometryczne

W projektowaniu graficznym kształty przekazują różne znaczenia. Na przykład zakrzywione, ciągłe krawędzie przekazują łatwość i relaks, podczas gdy kształty geometryczne (koła myślowe, kwadraty i trójkąty) komunikują strukturę, organizację i wydajność. Które dla każdej firmy są pozytywnymi cechami, które warto przypomnieć.

Spróbuj zastosować geometryczne kształty w minimalistycznym formacie, aby uzyskać nowoczesne i eleganckie logo, które będzie rozpoznawalne na wielu różnych nośnikach.

 

Logo neonowe

moda na logo neonowe

Być może ze względu na nostalgiczny apel, niezależny grafik Sony Nirvana wierzy, że neonowe logotypy mają się odrodzić. Może to być również związane z faktem, że lata 80. będą również popularne w tym roku, z neonowymi kolorami związanymi z tym trendem. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się dostosować logo do neonu 3D (np. Słynne złote łuki McDonald's), czy zdecydujesz się zachować logo głównie na potrzeby druku i zabezpieczenia cyfrowego, neon jest skutecznym sposobem na zobaczenie dzięki jego czcionce i palecie kolorów . „Neon, to byłby kolejny trend w projektowaniu w 2019 roku. Wszyscy uwielbiają wibracje i żywiołowość neonów” - mówi Sony.

 

Logo w postaci pojedyńczego obrazka

Instagram, Dropbox, Pepsi, Apple i Target mają jedną wspólną cechę (oprócz tego, że są znanymi międzynarodowymi markami, oczywiście.) I to jest fakt, że używają pojedynczego obrazu jako swojego logo. Choć może się to wydawać ryzykowne - ludzie mogą zapytać: Jak nazywa się ta marka? - z wystarczającą ilością marketingu i świadomości marki, logo z pojedynczym obrazem może być bardziej skuteczne niż użycie słów. Szczególnie, że ponad połowa świata jest uczniami wizualnymi według Forbesa. Według Jamesa Suttona, właściciela i projektanta w STUDIO LDN, tego typu loga są również skuteczne ze względu na to, jak bardzo zajęci są konsumenci: „Obraz mówi tysiąc słów dla stale pojawiającej się, ubogiej w czas publiczności. Marki będą miały tylko dwie lub trzy sekundy, aby pozyskać inteligentnego i świadomego konsumenta, którego mamy dzisiaj. ”

 

Ręcznie pisane czcionki (handwritten)

trend na ręcznie pisane logo

W świecie, w którym projektowanie graficzne stało się wysoce zdigitalizowane i ulepszone, Andy Kahle z AndyK Design uważa, że będzie to oznaczać, że firmy będą się wypychać z bardziej subtelnymi, staroświeckimi logo w celu wyróżnienia się. Obejmuje to odręczne projekty. „Śmiały i wysoce dostosowany, ale wciąż prosty jest kierunek, w którym zmierzają moi klienci. Obejmuje to proste użycie kolorów, ręcznie rysowane linie”.

Dla małych firm i firm kreatywnych odręczne logo pozwala klientowi poczuć autentyczność. Eddie Lobanovskiy z Unfold uważa również, że klienci i klienci są „zmęczeni patrzeniem na ruchliwe rzeczy”. Tak więc ręcznie rysowane logo z dużą ilością białej przestrzeni jest doskonałym antidotum.

 

Linie i zmarszczki

trendy w projektowaniu logo 2019

Zainspirowany minimalizmem, wykorzystanie cienkich linii jest kolejnym trendem, który będzie dominował w 2019 roku. Drobne linie okażą się popularnym wyborem, ponieważ są nie tylko uniwersalne, ale także, jako elementy konstrukcyjne, mogą być łatwo manipulowane i dostosowywane. . Podobnie jak geometryczne kształty, linie przekazują emocje i informacje.

Jak widać w powyższych przykładach, linie proste zapewniają poczucie porządku i struktury. Zostały również nałożone, aby stworzyć element głębi. W drugim przykładzie użyto cienkich zakrzywionych linii, aby przekazać ideę oceanu, która zapewnia również poczucie spokoju i jasności.

 

Puszyste fonty

moda na grube czcionki

Nowoczesna typografia z odrobiną osobowości: Czego chcieć więcej dla swojego logo? Idealne do prostego projektu, napisy bąbelkowe pozwalają odbiorcom zobaczyć osobowość marki. Zapewnia także nieco retro styl, komunikując, że jesteś w pobliżu (nawet jeśli nie masz).

Napis na Bubble znalazł popularność na początku lat 90. dzięki przebojowym seriom telewizyjnym, takim jak The Fresh Prince of Bel-Air i Full House, a teraz, gdy spędził trochę czasu w cieniu, projektanci przewidują, że wkrótce będzie gwiazdą tego serialu.

„Typ bańki nie jest już powszechnie używany, więc ten trend może powrócić w 2019 r. Dla projektantów, którzy chcą się wyróżniać i być wyjątkowym, nawet jeśli nie jest to tak uderzające, jak pogrubiony tekst”, mówi Lilli z Social Cut.

 

Więcej trendów w projektowaniu logo i brandingu w 2019 roku:

Spodobał Ci się ten wpis?
Dodaj ocenę
Lipiec 31, 2019
Najlepsze darmowe kreatory i generatory logo 2019

Znalezienie najlepszego kreatora logo ma zasadnicze znaczenie dla stworzenia dobrze wyglądającego logo, które jest idealne do budowania firmy i znakowania […]

Lipiec 25, 2019
Trendy w projektowaniu logo 2019

Nowy rok oznacza nowe początki, więcej możliwości, a co najważniejsze: nowe trendy w projektowaniu logo w 2019. Aby dostać się […]

Lipiec 24, 2019
Znaczenie logo dla Twojej firmy. Dlaczego go potrzebujesz?

Co to jest logo? Logo to połączenie tekstu i obrazów wizualnych, które służą dwóm celom. Mówi ludziom nazwę firmy i […]

Lipiec 10, 2019
Logo wektorowe czy rastrowe? Jakie są różnice?

Dlaczego Twoja marka potrzebuje wektorowe logo? Wartość logo wektorowego sprowadza się do dwóch części: elastyczności i skalowalności. Logo wektorowe są […]

Najnowsze wpisy:

Najlepsze darmowe kreatory i generatory logo 2019

Znalezienie najlepszego kreatora logo ma zasadnicze znaczenie dla stworzenia dobrze wyglądającego logo, które jest idealne do budowania firmy i znakowania […]

Czytaj
Trendy w projektowaniu logo 2019

Nowy rok oznacza nowe początki, więcej możliwości, a co najważniejsze: nowe trendy w projektowaniu logo w 2019. Aby dostać się […]

Czytaj
Znaczenie logo dla Twojej firmy. Dlaczego go potrzebujesz?

Co to jest logo? Logo to połączenie tekstu i obrazów wizualnych, które służą dwóm celom. Mówi ludziom nazwę firmy i […]

Czytaj
Logo wektorowe czy rastrowe? Jakie są różnice?

Dlaczego Twoja marka potrzebuje wektorowe logo? Wartość logo wektorowego sprowadza się do dwóch części: elastyczności i skalowalności. Logo wektorowe są […]

Czytaj
tanie logo ozdobatanie logo ozdoba 2

Zaprojektujmy Twoje
 Super Logo już dziś!

Zamów logotanie logo ozdoba 3
Skontaktuj się z nami
Pracujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 - 19:00
+48 450 021 100

[email protected]

cartphone